Vrienden

Zullen we Vrienden worden?

De Harmonie is blij met een grote groep Vrienden van De Harmonie. Een groep theaterliefhebbers die ons een warm hart toedragen, bijdragen aan de ontwikkeling van jong talent en natuurlijk veel voordelen krijgen. Vrienden krijgen regelmatig aanbiedingen en kortingen en zitten altijd eerste rang door voorrang op het kopen van tickets. Je bent Vriend van De Harmonie voor maar €19,50 per jaar. Hieronder lees je meer over onze vriendschap.

Alle voordelen op een rij

Op de eerste rij

Vrienden krijgen bij aanvang van het seizoen voorrang bij het kopen van tickets. Je wordt uitgenodigd voor onze jaarlijkse Vriendenavond waarna je nog een week de tijd hebt om met voorrang te boeken.

Harmonie Magazine

Je ontvangt twee keer per jaar het Harmonie Magazine in de brievenbus. Hierin lees je exclusieve interviews, achtergrondinformatie en ons gehele aanbod. Zo ben je als Vriend altijd als eerste op de hoogte!

Wachtlijst

Is een voorstelling uitverkocht? Als Vriend kan je op de wachtlijst worden geplaatst. Hiervoor kun je contact opnemen met onze afdeling Ticketing & Service. Dit kan via 058 233 0 233 of stuur een e-mail.

Steun jong talent

Als Vriend van De Harmonie ondersteun je jong talent. De jongste generatie klassieke & jazz musici uit heel Nederland krijgen een podium tijdens de lunchconcerten. Alle deelnemers krijgen een professionele videoregistratie van hun optreden om hiermee hun carrière aan te jagen.

Jeugdfestival Het Avontuur

Vrienden maken Jeugdfestival het Avontuur mede mogelijk. Door een bijdrage van de Vrienden van De Harmonie blijven de ticketprijzen laag, zodat alle kinderen van Leeuwarden en omstreken naar het theater kunnen.

Vriendencheque

Vrienden sparen punten: bij elke besteding van €2,50 krijg je een punt en bij 50 punten krijg je al een Vriendencheque van €5,- die je kunt gebruiken om voorstellingen te reserveren. Deze cheque wordt automatisch per mail naar je toe gestuurd.

Steun Hot Sauce Sessions

Vrienden steunen ons nieuwe zondagmiddagprogramma. 4x per seizoen treden er nationaal en internationaal bekende jazzmusici op en geven je zondagmiddag een pittig sausje.

Vriendenreizen

Voor Vrienden organiseren we Vriendenreizen naar bijvoorbeeld Amsterdam om een productie van ITA bij te wonen. Comfortabel uit en thuis vanuit Leeuwarden!

Korting

Als Vriend geniet je het hele jaar door van aantrekkelijke kortingen en extra's. Zo krijg soms 50% korting op een voorstelling. We informeren je hierover via de mail.

Stukken ALV 14 maart 19:00 uur

Op donderdag 14 maart is er weer de jaarlijkse algemene ledenvergadering van de Vrienden van De Harmonie. Hier vind je de stukken voor deze vergadering.

Inschrijven nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte van nieuwe voorstellingen, aanbiedingen en nog veel meer!
Welke nieuwsbrief wil je ontvangen?

Wekelijks een update met nieuws over voorstellingen en De Harmonie

Een wekelijkse update voor iedereen tussen 12 en 29 jaar